Strona główna » Skuteczne pozycjonowanie stron – na czym polega seo?

Skuteczne pozycjonowanie stron – na czym polega seo?

pozycjonowanie stron

Posiadając sklep internetowy, lub bloga tematycznego, chcemy przyciągnąć do siebie jak największą rzeszę klientów, oraz zwiększyć szansę na sprzedaż naszych produktów lub usług. Sprzedając w sieci, najlepiej jest, gdy zgłębimy wiedzę na temat seo i pozycjonowania w wyszukiwarce google. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ skuteczne pozycjonowanie pomoże nam zwiększyć ruch na stronie, a także wspomoże poszukiwania nowych klientów na stronie. Dzięki seo, możemy wyprzedzić konkurencję! Sprawdźmy na czym to polega.

Co to jest seo?

Dla niektórych seo może wydawać się czarną magią, tajemnicą która wpływa na pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. W rzeczywistości okazuje się, że seo, to proste narzędzie, które zdobywa ruch w wyszukiwarce internetowej. Jest to innymi słowy zespół działań mających na celu optymalizację stron. Dzięki tym działaniom nasze strony internetowe lub sklepy mogą znaleźć się wyżej w wyszukiwarce, a tym samym będą bardziej widoczne dla klientów. Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, którego główny cel polega na zwiększeniu widoczności domeny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania pod wybranymi frazami kluczowymi. Działania te polegają na optymalizacji wszystkich elementów witryny. Na pozycjonowanie składa się właśnie wyżej wymienione seo, przeprowadzane on-site, oraz off-site.

Jakie korzyści płyną z pozycjonowania stron w wyszukiwarce?

Wysokie miejsce w wyszukiwarce może przełożyć się na większą liczbę odwiedzin na naszej stronie. Im wyższa nasza pozycja w wyszukiwarce, tym większe prawdopodobieństwo, że klient zauważy i odwiedzi właśnie naszą stronę, lub sklep. To zapewnia dużą konwersję. To zapewnia również wzrost rozpoznawalności marki, oraz zdobycie przewagi nad konkurencyjnymi sklepami. Funkymedia, to pozycjonowanie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Głównym celem skutecznego pozycjonowania sieci jest:

  • wzrost odwiedzin na stronie internetowej,
  • większa rozpoznawalność marki,
  • lepszy wizerunek firmy,
  • wyprzedzenie konkurencji,
  • większa liczba zamówień w sklepie,

Efekty, jakie niesie ze sobą pozycjonowanie jest mierzalne, można to sprawdzić i wciąż pracować nad pozycjonowaniem, a także wynikami wejść na stronie. Pozycjonowanie to podstawa marketingu internetowego.

Czy seo to rodzaj marketingu?

Seo i marketing to słowa bliskoznaczne, ale nie można ich stosować zamiennie. Należy również ponownie zauważyć, że seo, jest jednym z elementów skutecznego pozycjonowania. Otóż seo jest częścią marketingu oraz jednym z jego działań. Swoim zasięgiem obejmuje jednakże szeroki obszar, który ma na celu optymalizację strony, a także jej wypozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Marketing zaś, skupia się na działaniach w wielu zakresach, ale mniej szczegółowo. Marketing skupia się głównie na kampaniach wizerunkowych, oraz szeroko pojętym PR. Jest to również wiele form reklamowych, jak na przykład reklamy w radio, telewizji, czy szyldach, a także ulotki, gadżety z logo i inne. Seo skupia się w pełni na danej dziedzinie, ma do osiągnięcia główny cel, jakim jest przyciąganie klienta poprzez jak najlepsze działanie strony, lub sklepu internetowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.